Internationale uitwisseling met onze Duitse vrienden

zaterdag, 16 maart, 2024 - 12:30 tot zondag, 17 maart, 2024 - 14:30

Het was weer een zeer geslaagd weekend met onze Duitse vrienden uit Hagen Lenne.

Dit keer in Bussloo, lekker golven. Daarna naar de Babbel om een hapje te eten om vervolgens langs het Royal Light festival te

wandelen. Wat een heerlijke avond. Zondag was gereserveerd voor het Loo met een heerlijke lunch in de Stallen.

Kortom een geweldig weerzien en gezellig weekend.

Rotary Apeldoorn Zuid, Artikel in www.apeldoorndirect.nl "De Kracht van Samen"

maandag, 18 maart, 2024 - 17:30 tot 19:30

Rotary Apeldoorn Zuid: De Kracht van Samen

Berichten van Kevin van Es

Rotary Club Apeldoorn Zuid: een serviceclub met maatschappelijke betrokkenheid in de stad. De Rotary foundation zet zich al jarenlang belangeloos in voor verschillende lokale doelen. Komende 18 maart komen de leden bij elkaar en krijg jij een inkijkje in de club, met inkomend voorzitter Dirk de Bruin en Wieny Tietema bespreken we de op- en herkomst van de club.

Open clubbijeenkomst 18 maart:

Tijdens de open bijeenkomst stelt de club zich open voor mensen met belangstelling: “Je hoopt dat men lid wordt. Daarnaast vinden we het belangrijk om toegankelijk en open te zijn. De vooroordelen dat je een bepaald inkomen en achtergrond moet hebben, of dat onze club uit oude mannen met sigaren bestaat, kloppen niet. We willen dat belangstellenden zien wat we echt doen,” vertelt de voorzitter.

Tijdens de open ledenavond krijgen bezoekers de ‘volledige Rotary experience’: “We gaan ons niet beter presenteren dan hoe we zijn”, geeft Dirk aan. “Wel bieden we een interactief programma. Mensen hebben de behoefte aan informatie, ook om elkaar te leren kennen en een idee te krijgen van wie zijn en wat we doen.

OPEN LEDEN avond 18 maart

maandag, 18 maart, 2024 - 17:30 tot 19:30

Op 18 maart hebben we onze jaarlijkse open leden avond. Programma volgt

Waar het om draait, Voor alle Rotariërs