Welkom bij Rotaryclub Apeldoorn-Zuid

Rotaryclub Apeldoorn-Zuid is een bekende serviceclub in Apeldoorn. Wij zijn een actieve service club, opgericht in 1965 waarbij
maatschappelijke betrokkenheid en fellowship hand in hand gaan.

Rotaryclub Apeldoorn-Zuid is binnen de internationale Rotaryorganisatie een betrouwbare en aanspreekbare partner met een lage drempel.

Kameraadschappelijkheid en hulpvaardigheid zijn waarden waar wij een sterk betrokken lading aan geven. Hierbij anticiperen wij accuraat op trends en nieuwe ontwikkelingen in de maatschappij.

Onze wekelijkse bijeenkomsten vinden plaats bij Hotel de Cantharel in Ugchelen op de maandagavond (ontvangst vanaf 17.30 uur) van 18.00 uur tot 19.30 uur. Voor informatie mail ons: info@rotaryapeldoornzuid.nl Gemengd lidmaatschap is bij ons een feit.